08 juni 2006

Fotboll i Bollen

Inte jättesmart att skjuta sin egen målvakt så hårt i huvudet att han får hjärnskakning och missar minst en match av tre i gruppspelet, va? Fast går det dåligt kan vi ju alltid skylla på Kim Källström nu!
Dessutom får det en oanad bieffekt för mig personligen eftersom mitt totala ointresse för fotboll när det inte är VM (eller möjligen EM) kommer i dagen. Jag har ju inte någon som helst aning om vilka reservmålvakterna är (det kan jag ju i och för sig kolla upp) eller hur bra de spelar (Hjälp! I need an opinion quickly!). Är vi helt kokta i VM nu, eller?

6 kommentarer:

Fröken Harrysson sa...

Aftonbladet skriver att Shaaban kommer stå, men läser man hela artikeln verkar det grunda sig på spekulationer. I Stockholm City har de däremot ritat in Alvbåge i startelvan. Lagerbäck har väl bestämt sig, men inte berättat om planerna?

Jag vet också rätt lite om de båda herrarna, men spontant känns Shaaban mest erfaren? Det blir spännande, i alla fall!

Aronson sa...

Jag har försökt halva natten att svara på den här skiten, men det har inte funkat. Nu har jag i stället svarat på min egen blogg. Så kolla gärna där...

Oswald sa...

Japp, jag såg det! Tack för hjälpen. =)

Aronson sa...

Det var inte så mycket hjälp. Jag orkade inte skriva om allt jag skrivit till dig, men som sen bara försvann. T.ex har Rami spelat i Arsenal, men är nu i Norge. Alvbåge har spelat i IFK Göteborg, men blev sur för att han inte kunde spela ut Bengt Andersson, så han stack till Danmark...

Aronson sa...

Det var inte så mycket hjälp. Jag orkade inte skriva om allt jag skrivit till dig, men som sen bara försvann. T.ex har Rami spelat i Arsenal, men är nu i Norge. Alvbåge har spelat i IFK Göteborg, men blev sur för att han inte kunde spela ut Bengt Andersson, så han stack till Danmark...

Aronson sa...

Se, nu kom det två gånger i stället... ;-)