08 maj 2006

George Michael-biljetten jag bokade tidigare idag kostade 545 kronor.
Inte dåligt för en man som inte haft en riktig hit sedan ungarna som ligger på listorna idag föddes. Visst, han har ju ett hashmissbruk som vi måste finansiera, så det är väl bara att hosta upp pengarna...men det är nästan så jag kräver fjädrar i rumpan och nakna, manliga dansare i en dusch-scen (som jag fick förra gången jag pröjsade den summan för en konsertbiljett) nu George! Inte bara "sitta i kornblå Lasse Berghagen-kavaj på en stol och sjunga jazziga versioner av "Faith" lite småhög". Okej? Lova!

7 kommentarer:

Aronson sa...

Oj, wow. Då ses vi där. Fast min biljett kostade 650 kronor...

Oswald sa...

Hmm...
Jag ska gå i Göteborg.
Kan det vara så att det är billigare där? Eller har du lyxbiljett?

Aronson sa...

Men vad fan! Göteborg?

Nja, jag har de dyraste biljetten. Men lyx? Nej, det kan jag inte påstå.

Champagne får väl alla...?! ;-)

Oswald sa...

Kollade just...det skiljer verkligen 155kr mellan dyraste biljetten i Stockholm och dyraste i Globen... Galet.
Fast å kanske du får se honom också, medans vi får ha kikare i Scandinavium. ;)

...och Göteborg. Tja, vad ska jag säga. Efter September vet jag inte vart jag bor...och fredagar är roligare att gå på konsert på.
=)

Aronson sa...

Ja, söndagar är ingen höjdare. Fast man kan kanske ta ledigt på måndagen och passa på och gå på Patricia. Eller nåt...

Klart du ska stanna i Stockholm. För vår skull... =)

Oswald sa...

Ah...smart tänkt.
Kanske ska gå båda dagarna då.
;-) Neeee.
Å Stockholm...tja...man får väl se vart företaget vill att man ska hamna.

Anonym sa...

Jag älskar honom passionerat och tänker också gå och skämma ut mig med att tokdansa i bänkraden ( himla tur att inte barnen ska med , de skulle dö av skam )